Анкенти для учнів

  Анкета «Я учень»

Допиши запропоновані речення.

1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто ....

2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто ....

3. Найбільше я люблю, коли учитель ....

4. Найбільше я не люблю, коли учитель ....

5. Найбільше мені подобається школа за те, що ...,

6. Я не люблю школу за те, що ....

7. Я радію, коли у школі....

8. Я боюся, коли у школі....

9. Я не хотів би, щоб у школі....

10.Коли я був маленьким, я думав, що у школі....

11.Коли я неуважний на уроці, я ....

12.Коли я не розумію що-небудь на уроці, я ....

13.Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я ....

14.Я завжди можу перевірити, чи правильно я ....

15.Я ніколи не можу визначити, чи правильно я ....

16.Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я ....

17.Мені завжди цікаво, коли на уроці....

18.Мені завжди не цікаво, коли на уроці....

19.Я хотів би, щоб у школі завжди ....

ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ

 

ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ

( за методикою Є. Клімова )

 

 

 

     Прочитай дані твердження. Якщо ти згодний з ними, то перед цифрою в таблиці постав знак «+», якщо ні, постав перед цифрою знак «–». Якщо у тебе виникли сумніви, то закресли цифру.

 

 

 

Тверд-ження

Твердження для самооцінки

1

природа

2

техніка

3

знак

4

мистецтво

5

людина

1

Легко знайомлюсь з людьми

 

 

 

 

1

2

Охоче і довготривалий час можу майструвати

 

1

 

 

 

3

Люблю ходити в музеї,               театри, на виставки

 

 

 

1

 

4

Охоче і довготривалий час можу проводити обчислення, креслити

 

 

1

 

 

5

Охоче і довготривалий час можу доглядати за рослинами, тваринами

1

 

 

 

 

6

Із задоволенням спілкуюсь і однолітками чи малюками

 

 

 

 

1

7

Із задоволенням доглядаю за рослинами, тваринами

1

 

 

 

 

8

Зазвичай роблю мало             помилок в письмових роботах

 

 

1

 

 

9

Мої вироби викликають            інтерес у товаришів,              однокласників

 

2

 

 

 

10

Люди вважають, що в мене є художні здібності

 

 

 

2

 

11

Охоче читаю про рослини, тварини

1

 

 

 

 

12

Беру участь у виставах,            концертах

 

 

 

1

 

13

Охоче читаю про устрій            механізмів, приборів, машин

 

1

 

 

 

14

Довготривалий час можу розгадувати задачі, ребуси,            кросворди

 

 

2

 

 

15

Вмію налагодити стосунки між конфліктуючими людьми

 

 

 

 

2

16

Вважаю, що у мене є здібності до роботи з технікою

 

2

 

 

 

17

Людям подобається моя художня творчість

 

 

 

2

 

18

У мене є схильності до роботи з рослинами і тваринами

2

 

 

 

 

19

Я можу чітко викладати свої думки в письмовій формі

 

 

2

 

 

20

Я майже ніколи і ні з ким не сварюсь

 

 

 

 

1

21

Результати моєї технічної творчості схвалюють незнайомі люди

 

1

 

 

 

22

Не прикладаючи зусиль             засвоюю іноземні мови

 

 

1

 

 

23

Мені часто трапляється           нагода допомагати навіть           незнайомим людям

 

 

 

 

2

24

Довготривалий час можу          займатися музикою,              малюванням, читати книги

 

 

 

1

 

25

Можу впливати на хід розвитку рослин і тварин

2

 

 

 

 

26

Полюбляю розбиратися в улаштуванні механізмів,          приборів

 

1

 

 

 

27

Мені зазвичай вдається схилити людей до своєї точки  зору

 

 

 

 

1

28

Охоче спостерігаю за рослинами і тваринами

1

 

 

 

 

29

Охоче читаю                     

науково-популярну, критичну літературу, публіцистичну       літературу

 

 

1

 

 

30

Намагаюсь зрозуміти секрети майстерності та випробовую свої сили в музиці, живопису

 

 

 

1

 

Результати

 

 

 

 

 

     По кожному стовпчику підрахуй алгебраїчну, тобто з врахуванням знаків, суму, закреслені цифри не рахуй. Запиши в рядок «Результати». Найбільша отримана сума чи суми (по декільком стовпчикам) вказують на той тип професії, який для тебе більш властивий. Малі від’ємні суми вказують на типи професій, яких тобі слід уникати при виборі. Максимальне число балів в кожному стовпчику – 8. У відповідності з даною класифікацією, запропонованою Є. А.  Клімовим, коло сучасних професій можна розділити на 5 основних типів:

1 – «Людина – природа»                                                                                                   

2 – «Людина – техніка»                                                                                                         

3 – «Людина – знакова система»                                                                                           

4 – «Людина – художній образ»                                                                                       

5 – «Людина – Людина»

 

ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМУЛИ ПРОФЕСІЇ

ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМУЛИ ПРОФЕСІЇ

( за методикою М.  Пряжнікова)

 

Підкресли ті цілі, предмет, засоби, умови праці, які тебе приваблюють найбільш.

  1. 1.Цілі праці:

1.1.   Оцінювати, перевіряти.

1.2.   Досліджувати що небудь, робити відкриття.

1.3.   Перекладати  тексти.

1.4.   Виготовляти предмети.

1.5.   Вчити, виховувати, консультувати.

1.6.   Творити, створювати нове.

1.7.   Обслуговувати когось чи щось.

1.8.   Постійно працювати над собою, «бути у формі».

  1. 2.Предмет праці:

2.1.  Технічні об’єкти.

2.2.  Тексти, гафіки, числа.

2.3.  Екноміка та політика.

2.4.  Мистецтво.

2.5.   Наука.

2.6.   Рослини та мікроорганізми.

2.7.  Світ тварин.

2.8.   Люди.

2.9.   Деталі та матеріали.

  1. 3.Засоби праці:

3.1.  Ручні.

3.2.  Механічні.

3.3.  Автоматичні.

3.4.  Компютери.

3.5.  Інтелект.

3.6.  Виразні рухи, міміка.

3.7.  Творче мислення.

3.8.  Можливості організму та органів чуття.

3.9.   Голос, інтонація.

  1. 4.Умови і організація праці:

4.1.  Побутовий мікроклімат.

4.2.  Приміщення з велткою кількістю людей.

4.3.  Відрядження.

4.4.  Самостійність.

4.5.  Свіже повітря.

4.6.  Екстремальні умови.

4.7.  Особливі умови.

4.8.  Робота вдома.

 

Якщо ти вже вибрав професію, напиши, чи відповідає вона тим характеристикам, які тебе в ній приваблюють найбільш. Якщо ні – зроби спробу створити її модель за цими ознаками. Занеси дані в графу «Найбільш привабливі характеристики моєї професії».