Тренінги

Тренінг

Анкети для учнів

  Анкета «Я учень»

Допиши запропоновані речення.

1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто ....

2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто ....

3. Найбільше я люблю, коли учитель ....

4. Найбільше я не люблю, коли учитель ....

5. Найбільше мені подобається школа за те, що ...,

6. Я не люблю школу за те, що ....

7. Я радію, коли у школі....

8. Я боюся, коли у школі....

9. Я не хотів би, щоб у школі....

10.Коли я був маленьким, я думав, що у школі....

11.Коли я неуважний на уроці, я ....

12.Коли я не розумію що-небудь на уроці, я ....

13.Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я ....

14.Я завжди можу перевірити, чи правильно я ....

15.Я ніколи не можу визначити, чи правильно я ....

16.Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я ....

17.Мені завжди цікаво, коли на уроці....

18.Мені завжди не цікаво, коли на уроці....

19.Я хотів би, щоб у школі завжди ....

Профорієнтація учнів

Від чого ж залежить вибір професії?

Можна видилити вісім основних умов, які і забезпечують вибір тіеї чи іншої професії.

По-перше, це позиція членів сім’ї. Без умовно, батьки беруть активну участь у вирішенні питання про майбутне своеї дитини. Трапяпляется, що думка про майбутню професію юнака та дівчини не збігаеться з думкою батьків. У цьому випадку необхівний конструктивний діалог, під час якого будуть вислухані доводи обох сторін і буде знайдений компромісний варіант.

По-друге, це позиція однолітків. Часто дружні зв’язки можуть дуже вплинути на вибір професії. Однак слід пам’ятати, що вибір професії «за компанію» вже найближчим часом навчання може обернутися почуттям незадоволеності та розчарування.

По-трете, позиція вчителів, класного керівника. Спостерігаючи за поведінкою, навчальною активністю учня, досвідчений педагог ставить свого роду діагнози щодо інтересів, схильностей, характеру, здібностей, підготовленості учнів.

По-четверте, особисті професійні плани. Професійний план – це уявлення, образ, тому багато особливостей планів і ходу їхньої побудови залежить від складу розуму і характеру, досвіду людини.

По-п’яте, здібності. Слід зазначити, що спеціальні здібності визначають можливості людини для успішного виконання певного виду професійних функцій. Розвиток спеціальних здібностей операеться на відповідні задатки, які являють собою По-шосте, рівень домагань на суспільне визнання. Стійке, властиве цій людині уявлення про те, якого місця серед людей заслуговуе сама людмина, називають рівнем домагань. Вбираючи професю важливо подбати про реалістичність своїх домагань на перший ступінь професійної підготовки.

По-сьоме, поінформованість. Має на увазі знання особливостей обраної професії.

По-восьме, схильності.

Інтереси можуть переходити у схильності – прагнення займатися певною діяльністю, жагу ціеї діяльності. Теперішня схильність зазвичай поєднуе у собі стійкий інтерес до тих чи інших явищ дійсності та стійке прагнення самому діяти в цьому напрямку.

Анкетування

  Анкета «Я учень»

Допиши запропоновані речення.

1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто ....

2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто ....

3. Найбільше я люблю, коли учитель ....

4. Найбільше я не люблю, коли учитель ....

5. Найбільше мені подобається школа за те, що ...,

6. Я не люблю школу за те, що ....

7. Я радію, коли у школі....

8. Я боюся, коли у школі....

9. Я не хотів би, щоб у школі....

10.Коли я був маленьким, я думав, що у школі....

11.Коли я неуважний на уроці, я ....

12.Коли я не розумію що-небудь на уроці, я ....

13.Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я ....

14.Я завжди можу перевірити, чи правильно я ....

15.Я ніколи не можу визначити, чи правильно я ....

16.Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я ....

17.Мені завжди цікаво, коли на уроці....

18.Мені завжди не цікаво, коли на уроці....

19.Я хотів би, щоб у школі завжди ....

Профорієнтація

ддддд

Дочірні категорії

  • Основні напрямки роботи

    Практичний психолог - Дем яненко Антоніна Іванівна 

    Соціальний педагог- Садова Яна ОлександрівнаСпеціалісти соціально-психологічної служби працюють з окремою особистістю, з окремою дитиною, а якщо з групою – то невеликою, якщо з сім’єю – то з кожною окремо.

    Основне призначення служби – це психологічний і соціальний захист дитини, підлітка, надання їм психологічної, соціальної допомоги, вміння організувати їх навчання, реабілітацію і адаптацію в суспільстві.

    Основною метою діяльності служби являється психологічний супровід особистісної і соціальної адаптації дітей і підлітків у процесі навчання в школі, а також психологічне забезпечення індивідуалізації і гуманізації педагогічного процесу.

    Одне із завдань соціально-психологічної служби – забезпечити такий психологічний клімат, коли дітям хочеться вчитися, вчителям працювати, а батьки не жаліють, що свою дитину віддали саме в цю школу.

    Основні напрямки роботи:

    Соціальний педагог
    Перевірка відвідуваності занять учнями.
    Складання соціального паспорту сімей учнів.
    Профілактичні бесіди з «важкими» дітьми і їх батьками.
    Участь в роботі Ради профілактики правопорушень «Право і закон», адміністративних співбесідах, педагогічних радах з питань роботи з «проблемними» дітьми.
    Взаємодія з органами.
    Розвиток індивідуальних здібностей учнів.
    Надання психологічної допомоги і підтримки учням.

    Психолог
    Індивідуальне консультування учнів, батьків, педагогів з проблемних питань.
    Діагностика індивідуальних здібностей учнів.
    Участь в адміністративних нарадах, в роботі Ради профілактики правопорушень «Право і закон», педагогічних радах, участь в моніторингу навчально-виховного процеcу.
    Проведення роботи по психологічній просвіті серед учнів, педагогів, батьків.
    Професійна орієнтація учнів.
    Корекція психофізіологічних особливостей учнів.

    Функції служби:
    надає допомогу дитині в кризових ситуаціях. Важливо знайти шляхи, варіанти виходу з кризи, підтримати в важкий час;
    аналізує стан соціально-психологічного виховання в різних соціальних сферах, що оточують дитину і впливають на неї;
    направляє діяльність учнів на самовиховання, самонавчання і вміння самостійно організувати своє життя і вчинки;
    координує і об’єднує роботу різних спеціалістів, організацій, що вирішують проблеми дітей, мають відношення до стану їх кризи, і захисту їх прав;
    охороняє і захищає особистість, її права і інтереси;
    створює умови для безпечного, комфортного і творчого життя учнів;
    організовує соціально-психологічну і правову консультацію для учнів, педагогів, батьків;
    вирішує конфліктні ситуації між учнями, педагогами, батьками;
    сприяє здоровому способу життя колективу і кожного його члена.

    Принципи роботи служби:

    Доступність – можливість отримання допомоги для всіх, хто її потребує.

    Своєчасність – включення в роботу служби на самих ранніх стадіях.

    Індивідуалізація – індивідуальний підхід, при якому слід враховувати рівень інтелекту, показники здоровя, освітній рівень, особливості особистості, соціальний стан.

    Комплексність – психологічне вивчення особистості і корекція, підвищення рівня освіченості, відновлення соціального статусу.

    Ефективність – відновлення особистості дитини і активне включення в життя.

    Наступність – єдина форма, етапність, безперервність, зворотній зв’язок.

    Багатофункціональність – виконання комплексу різноманітних заходів з охорони і захисту прав особистості членів колективу школи.

    Інтеграція – отримана інформація повинна акумулюватися в замкнену систему, що забезпечує повне збереження таємниці і анонімність респондентів.

    Оперативність – швидке вирішення чи профілактика проблем і протиріч в колективі школи у даної особистості.

    Репрезентативність – представництво у всіх соціальних групах учнів і врахування їх інтересів.

    Адаптація – орієнтація на рухливість, відсутність інертності і швидке пристосування до змін зовнішнього соціального середовища, якостей особистості і колективу.

  • Профорієнтація учнів

    Скоро ти отримаєш атестат, і доведеться приймати рішення щодо свого майбутнього. Адже можна піти у ВНЗ та здобути корисні знання й розширити свій кругозір, піти у ПТУ та здобути практичні фахові навички та досвід, якого бракує іншим, чи відразу влаштуватись на роботу й відчути незалежність від батьківського гаманця. То який шлях обрати? Якщо вчитись далі, то як дізнатись, до якої сфери діяльності ти схильний, щоб не помилитися у своєму виборі? Хто може допомогти тобі з’ясувати, куди йти далі, щоб у майбутньому не заповнити нішу безробітних або працюючих не за фахом?

  • Анкети для учнів

      Анкета «Я учень»

    Допиши запропоновані речення.

    1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто ....

    2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто ....

    3. Найбільше я люблю, коли учитель ....

    4. Найбільше я не люблю, коли учитель ....

    5. Найбільше мені подобається школа за те, що ...,

    6. Я не люблю школу за те, що ....

    7. Я радію, коли у школі....

    8. Я боюся, коли у школі....

    9. Я не хотів би, щоб у школі....

    10.Коли я був маленьким, я думав, що у школі....

    11.Коли я неуважний на уроці, я ....

    12.Коли я не розумію що-небудь на уроці, я ....

    13.Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я ....

    14.Я завжди можу перевірити, чи правильно я ....

    15.Я ніколи не можу визначити, чи правильно я ....

    16.Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я ....

    17.Мені завжди цікаво, коли на уроці....

    18.Мені завжди не цікаво, коли на уроці....

    19.Я хотів би, щоб у школі завжди ....