Накази

 

Про режим роботи загальноосвітнього навчального закладу у 2014/2015 навчальному році

 

Про роботу координаційної ради з профілактики правопорушень серед учнів у 2014-2015 н.р.

 

Про заборону тютюнопаління у навчальному закладі та виконання заходів щодо профілактики вживання тютюнових виробів

 

Про організацію роботи щодо профілактики дорожньо-транспортного травматизму та попередження дитячого травматизму в учнівському середовищі

 

Про затвердження плану роботи школи щодо національно-патріотичного виховання учнів на 2014-2015 н.р.

 

План національно - патріотичного виховання Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

 

Про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку для шкільного колективу

 

 

Про організацію харчування учнів навчального закладу у 2014-2015 навчальному році

 

 

 

         

 

Головна

Раді вітати  Вас на сайті  нашого навчального закладу! 

На перехресті семи доріг, семи вітрів

Часів минулих, прожитих років

Є місце – де в усьому незабутнє

Країна, що народжує майбутнє

В ній перше слово і вітання,

В ній завжди поряд зустріч і прощання.

Це оберіг дитинства, що ніколи не згаса,

У ньому нашого життя невичерпна краса.

 школа новый размер

Переяслав-Хмельницька ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 

 

Засновник  виконавчий комітет Переяслав-Хмельницької  міської ради.

У навчальному закладі визначена  українська мова навчання. 

Загальна кількість класів - 11 

Загальна кількість педагогічного колективу - 26

Загальна кількість учнів - 265

Наша адреса: 08400Київська область

м. Переяслав - Хмельницький

вул. Ярмаркова, 31

 

Дочірні категорії

  • Національно-патріотичне виховання

    Реалізація нових соціальних ініціатив Президента України

     

            соц ініціативи

         Новий 2013/2014 навчальний рік у Переяслав - Хмельницькій ЗОШ №3 розпочався з реалізації у навчально-виховному процесі нових соціальних ініціатив Президента України: «Діти-майбутнє України». Першочерговими завданнями педагогічного колективу щодо виховання підростаючого покоління визначені:

    • створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості;
    • утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей;
    • пропаганда та формування здорового способу життя;
      створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді;
    • розвиток учнівського самоврядування, налагодження партнерських стосунків з громадськими організацій міста.
    • Виконання соціальних ініціатив Президента України: «Діти-майбутнє України» здійснюється за усіма напрямками організаційної роботи школи.
      Зокрема, робота педагогів у перший навчальний тиждень 2013/2014 навчального року, зосереджена на проведення соціальної паспортизації класів з метою формування банку даних учнівського колективу. У той же час розпочато поетапне обстеження умов проживання і виховання учнів. Ведеться активна робота в рамках співпраці з позашкільними навчальними закладами, щодо залучення школярів до організованих форм дозвілля.  
  • Виховна робота
  • Проект «Гармонія інтелекту та здоров’я «ПіснеЗнайка»

    "ПіснеЗнайка" – інноваційний гуманітарний проект. Досягнення унікального ефекту – гармонійного розвитку дитини.
    Відтепер процес навчання, виховання, оздоровлення, розвиток духовного світу дитини відбувається одночасно в надзвичайно комфортному режимі – у грі, відпочинку, приємному спілкуванні.


    Музика, пісня, спів живуть з людством протягом тисячоліть. Вони стали не тільки улюбленим елементом розваги, а й надійним засобом психотерапії. Сьогодні музикотерапія широко використовується для лікування не тільки психічних, а й захворювань внутрішніх органів. Крім того, пісня є унікальним творінням з позиції педагогіки – активізує і гармонізує діяльність мозку, зацікавлює дітей навчанням, навчальний матеріал у пісні запам’ятовується невимушено легко.

    Цей проект ґрунтується на сучасних дослідженнях нейропедагогіки, яка пропагує врахування природних особливостей розвитку дітей та їхніх вікових можливостей в навчальному процесі (тип вищої нервової діяльності, функціональну асиметрію півкуль мозку, активність каналів сприйняття, темперамент, характер).


    Інтенсифікація навчання: поліпшення процесів сприйняття і запам’ятовування інформації за рахунок інтеграції діяльності обох півкуль мозку, активації центрів уваги, пам’яті, включення довгострокової емоційної пам’яті.

    Зміцнення здоров’я дітей: завдяки зменшенню навантажень, підвищенню рухової активності, психоемоційній корекції

    Розвиток творчих здібностей і духовного світу.

    Гармонія стосунків у сім’ї та суспільстві.


    Суть і переваги даної інновації:

    – підготовлено оригінальний навчально-виховний матеріал;

    – процес навчання проходить надзвичайно комфортно: під час навчання діти можуть рухатись, співати, танцювати;

    – навчання можна розпочинати з самого раннього віку;

    – навчання поєднується з відпочинком;

    – до навчання можуть бути залучені не тільки здорові, а й діти з різними вадами розвитку (заїкання, затримка психомовленнєвого розвитку, захворювання внутрішніх органів, дитячий церебральний параліч);

    – цікаве навчання для всієї родини.

    Творчий режим навчання, розвиток міжпредметних зв’язків, активація особистісних можливостей є складовими елементами найефективніших сучасних профілактичних протинарокичних підходів.


    Нині в серії "ПіснеЗнайка" створено навчальний комплект “Всесвіт”. Базові знання про природу з усієї шкільної програми подані у вигляді спеціальних навчальних пісень, які містять і добре впорядковані знання, і виховні установки, що орієнтують дитину на здоровий спосіб життя. Музика пісень створена на засадах музикотерапії – сприяє психоемоційній корекції усіх слухачів. З цим комплектом сьогодні успішно навчаються і дошкільнята, і учні 1–6 класів у різних регіонах України.


    "ПіснеЗнайка" – корекційне лікувально-оздоровче навчання, що дає можливість уникнути багатьох негативів, які існують у житті дітей при традиційній системі навчання:


    1. Перевтоми, стресу, гіподинамії, які не тільки погіршують успішність, викликають небажання вчитись а й негативно впливають на стан здоров’я дітей (насамперед – імунної, нервової системи, органів травлення, опорно-рухового апарату). Разом із приготуванням домашніх завдань робочий день школяра становить 8–9 год. у початкових, 10–12 у середніх і 13–15 год. – у старших класах.

    За даними статистики, за час навчання у школі здоров’я дитини погіршується мінімум у 4–5 разів: лише 8% дітей закінчують школу здоровими; від 20 до 50% старшокласників через хвороби обмежені у виборі професії.

    Стан здоров’я вчителів – не значно кращий.

    За свідченням учених, головними причинами перевтоми і хронічного стресу є не стільки великий обсяг навчальних програм, скільки те, що навчання відбувається без урахування вікових та психофізіологічних можливостей і особливостей дітей. У стані стресу погіршується міжпівкульна взаємодія. Дитина може забути навіть те, що добре знала.

    Перехід дітей на сидячий спосіб “пізнання дійсності” – є глобальним пригніченням біогенетичних процесів розвитку школярів, зануренням їх у хронічний стрес, що виснажує всі системи життєзабезпечення і формує функціональні відхилення у дітей.


    2. Пригнічення творчих здібностей дітей.

    Традиційне навчання, яке більше орієнтоване на аналіз і логіку, переважно розвиває ліву півкулю мозку дитини. Як вважають провідні світові спеціалісти в галузі нейропедагогіки, воно виховує людей, не здатних до реальних дій у реальній ситуації.

    “Зникають правопівкульні генератори ідей. Питання стоїть серйозно: треба спасати націю” (професор Хризман).

    Більше того, перевтома лівої півкулі призводить до пригнічення правої. І це є головною причиною неуспішності та розвитку шкільних неврозів.


    3. Недостатнього розвитку духовного світу дітей, який обумовлює зростання дитячої агресивності, особистісної невпевненості, згубних звичок.


    4. Дисгармонії в стосунках дітей з педагогами і батьками. Діти не завжди можуть спокійно висидіти 5–6 уроків на день, часто розгублюються торопіють під час контролю знань. Посередня успішність, погана поведінка дітей засмучує і дратує педагогів та батьків і змушує їх сварити дітей інколи навіть і не зовсім заслужено.


    "ПіснеЗнайка" є психофізіологічно комфортним раннім навчанням.

    Воно грунтується на найсучасніших українських та світових дослідженнях. Розвиток дитини в перші 6 років є визначальним для всього її подальшого життя. За твердженням М. Ібуки – засновника Японської асоціації раннього розвитку від народження до 4–6-ти років діти мають унікальні можливості запам’ятовувати будь-яку складну інформацію, якщо та зацікавить їх і буде повторена декілька разів. Адже протягом цих років формується основна кількість зв’язків між клітинами мозку дитини.

    І дуже важливо не втратити цей період. Дорослі часто недооцінюють унікальні можливості малюка, бо самі їх уже позбавлені. Адже мозок дітей значно відрізняється від мозку дорослих. Те, що ми сприймаємо завдяки логіці зі швидкістю равлика, діти схоплюють миттєво. Дослідження М. Ібука також показали, що маленькі діти люблять і цінують серйозну класичну музику. Так, 5 симфонія Бетховена була для них найзахопливішою. Популярні естрадні пісні зайняли 2-ге місце. І на самому останньому опинились дитячі пісеньки.

    За свідченням директора американського Інституту розвитку людського потенціалу Г. Домана, розумовий розвиток дитини від народження до 3-х років за своїми можливостями дорівнює розвитку від 4-х до 17-ти років. У цьому інституті і здорові діти, і діти з ураженням мозку розпочинають навчання у віці 8–12 місяців, і до 5–6-ти років не тільки набувають навички з читання, математики, а й отримують значний обсяг енциклопедичних знань та спілкуються кількома іноземними мовами. Адже раннє навчання згідно з методикою Домана стимулює роботу мозку: прискорює процес його росту і розвитку. Доман “розробляв” травмований мозок дитини так само, як у реабілітаційних центрах розробляють травмовані руку чи ногу. І він досягав феноменальних результатів – сліпі діти прозрівали, глухі починали чути, паралізовані – ходити, а діти з діагнозом безнадійної розумової відсталості досягали середнього рівня інтелектуального розвитку і навіть вищого.


    З "ПіснеЗнайкою" процес навчання проходить невимушено

    в ігровій формі.

    Спочатку пасивно: вдома та в колективі, самостійно чи з дорослими дитина прослуховує навчальні пісні під час гри, відпочинку, малювання, виконання якоїсь роботи. Потім активно: підспівує пісні та знайомиться з ілюстраціями до них в енциклопедії. "ПіснеЗнайка" також дає можливість дитині поліпшити техніку читання, слідкуючи за словами пісень в енциклопедії під час співу пісні. У процесі такого навчання діти із задоволенням починають рухатись у такт музики, танцювати. Зацікавившись пісенним навчанням учні продовжують вивчати матеріал за допомогою другої енциклопедії, в якій знання передаються цікаво, емоційно, через образи.

  • Про нас